sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Dieta pentru refacerea sângelui

Cîteva referiri la astfel de diete, în lecturile făcute de catre Edgar Cazce unor pacienți diverși:

- Se vor consuma portocale, lime, lamai, grapefruit, deseori. NU combina cerealele sau amidonoasele cu citrice.
Ficat, măruntaie, ciolan de porc - vor reconstrui trupul şi sângele dv.
Salsifis (Barba-caprei), napi, cartofi dulci, rutabaga, roşii - vă aduc vitaminele necesare.
Fructe de mare - cu moderatie, dar suficiente, pentru a menţine un echilibru.
Sucuri de carne de vită.
Vin - luat ca un aliment, nu ca o băutură. Un pic de vin roşu, după-amiaza, la ora trei -patru. Ia-l ca un produs alimentar, cu pâine neagră. Nu bere sau băuturi tari - numai VIN ROSU!
Dimineţile - fie o băutură de cacao sau o băutură din malţ; un pic mai târziu, după jumătate sau trei sferturi de oră - fructe citrice, cu prăjituri de orez, brioșe de grâu integral sau putina miere (în fagure).
După amiaza- preferabil sucuri de carne (acest lucru nu înseamnă ciorbe), uneori amestecate cu sucuri de legume verzi, proaspete.
Serile - regim alimentar echilibrat, cu stridii, care aduc cea mai mare parte de fier şi cât mai puţin de cupru sau mangan posibil. De asemenea, toate acele produse alimentare care au proprietatea formării sângelui, ca ficat de viţel, ciolan de porc şi măruntaie.
Feriţi-vă de prea mult dulciuri.
Apoi disciplinați corpul, pentru a menține stomacul şi diafragma în poziţia corectă.

Altă lectură:
- Dieta cu putina carne, dar cu sucuri de carne şi legume, reconstruieşte sângele. Crudități ca morcovi, sfecla, salata verde, telina, mazare, fasole etc.
Ocazional, o dată sau de două ori pe săptămână, mîncați măruntaie, ciolan de porc, şi ficat viţei, creier.
Nu bomboane, prăjituri sau plăcinte .
Dimineţile - sucuri de fructe citrice; prăjituri de porumb sau hriscă, cu unt.
Prînz- un sandwich de pui, oaie, miel, de viţel, sau pîine, cereale cu lapte. Sau sucuri de carne sau sucuri de legume, dar, de preferinţă fără carne sau legume.
Serile - cel puţin trei mese pe săptămână ar trebui să fie de ficat de viţel cu ouă ; cu crupe şi sos, sau orez şi sos - sau alte cereale. Şi legume fierte, cu frunze, care au fier, siliciu și sulf, dar şi peşte sau scoici.
În orice moment sa bea mult lapte! Pentru acest organism, laptele praf va fi mai bun decât laptele de vacă.

Altă lectură:
- În ceea ce priveşte dieta: sucuri de citrice, în special suc de portocale - ar putea fi luate dimineaţa şi seara, totuşi să nu fie prea mult sucuri. Fără pâine albă şi cartofi albi, cu excepţia cartofilor în coajă.
- legume fierte în suc propriu, nu cu carne sau grăsimi - şi nu în apă deschisă, ci înăbușite.
Ciorba de burtă, ficat, ulei de ficat de cod, ulei de măsline.
Nu dulciuri, nici oțeturi.
Feriţi-vă de prea multă carne de orice fel. Ciolanele de porc pot ajuta cu acea forţă de solvent creat prin utilizarea de săruri şi va lucra cu sistemul glandular, va ajuta la asimilare.

- Produsele alimentare să dea reacţie alcalină. Prin urmare, cel puţin două sau trei ori în fiecare săptămână mănâncă ficat fript sau picioare de porci sau ciolan de porc, care vor ajuta la aducerea unui echilibru normal și va construi rezistenţă pentru a contracara non-activitatea glandelor din organism.
Nu se mănâncă cereale şi fructe citrice la aceeasi masă. Fără carne prajita sau alimente prajite de orice fel. Două dintre legumele din pământ ar trebui să fie consumate cu o legumă cu frunze.
- Pîine integrală de grâu, sucuri de carne de vită, ficat fiert, picioarele de porci. Acestea transporta hormonii şi glutenul.

- În materie de dieta:
Includeţi în alimentaţie ficatul fript, peşte, carne de miel - toate acestea pe grătar sau fierte. Nu alimente prajite.
Mănâncă morcovi, piersici, porumb, alimente de culoare galbenă.
Cel puţin o dată pe săptămână - ficat de cod, ficat de peşte, ficat de porc, ficat de viţel - oricare dintre ele - cel puţin o dată sau de două ori în fiecare săptămână, legume şi fructe, o multime de ţelină şi legume cu frunze. Varza crudă, mai bine, decât fiartă. Linte, fasole, mazăre, spanac, telină, salata verde. Fructe - pere; fără mere, cireşe, fructe de padure - cu condiţia ca acestea să nu crească pe sol.